برای کسی که رفته
این وب واسه اوناییه که اهله دلن پس از همین حالا ورود بیدلان ممنوع
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
نظر سنجی

به نظرت مشکلات این وب چیه؟؟

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ورود بیدلان ممنوع و آدرس coolgirl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 515
بازدید کل : 70176
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 245
تعداد آنلاین : 1



آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 65
:: کل نظرات : 245

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 24
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 25
:: بازدید ماه : 515
:: بازدید سال : 1631
:: بازدید کلی : 70176
برای کسی که رفته

 

 

امـــــروز آمـــده و هنــوز به یــاد دیــــروزم

 

بـــی تـــاب و بی قـــرارم

 

هنـــوز دارم بــــه عــشقت میســــوزم

 

دیـــــروز رفتــــه و دلـــم کجـــای کـــار است

 

نمیــــدانم دلت هنــــوز بـــه یـــاد دل مــن است

 

میســــوزم ومیســـازم وگــله ای نــــدارم ازایـــن لحظه هــــا

 

ایــن تقدیـــر مــن است با همیـــن حال و روزم هـــدر رفت تمـــام سالهـــا

 

میدانـــــم فردا می آیـــد و مــن مثــل امـــــروزم

 

مثــل امــــروز کــه در حســـرت دیــــروز نشستـــه بــــودم

 

مثـــل دیـــروز کـــه عاشــــقت شــــده بـــــودم

 

عــــاشــق شــــده بــــودم وازایــــن روزهـــــا بی خبــــر بـــودم

 

نمیدانستـــــم تـو میــــروی،چقــــدر مــن خـــوش خیــال بـــــودم…

 

به قلم دل شیشه ای


.

.

 

 

تــورا گــم کــرده ام امــروز...

وحــالا لحظه هــای من گرفتـــارسکوتــی ســرد وسنگیننــد.

وچشمانــم که تا دیـــروزبه عشقت می درخشیدنـــد،

نمی دانـــی چه غمگیننـــد.

 

چــراغ روشن شب بــود برایم چشمهـــای تو

نمیدانـــم چه خواهد شـــد؟؟؟

پـــرازدلشوره ام،بـــی تاب ودلگیـــرم

کجــــا ماندی که مـــن بی توهـــزاران بار

درهـــرلحظه می میـــرم!!

 



تعداد بازدید از این مطلب: 631
|
امتیاز مطلب : 91
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20

نویسنده : فاطیماcoolgir
تاریخ : پنج شنبه 20 بهمن 1390
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ع خ در تاریخ : 1390/11/20/4 - - گفته است :
هلاک این سیستم شتابم من.
ممنونم که به وب من سر زدی .
من تو اسمسهام به دوستام هم متن می فرستم و جواب می گیریم ولی بعضی ها احساس می کنند حتما منظوری در پیام هست.نه به من میفرستند من هم به دیگری میفرستم چرا؟چون از متن خوشم میاد که البته ممکنه متن حرف دل من نباشد چون زیبا همیشه زیباست.
متنی که برات فرستاده بودم در متن بودنش زیبا بود و الا ارزش دیگری نداشت
از اینکه متنم رو با متن جالبتر پاسخ گفتی ازت ممنون هستم خیلی ممنون.

وقت کردید هر از گاهی نظر بذارید

/weblog/file/img/m.jpg
باران عشق در تاریخ : 1390/11/20/4 - - گفته است :
سلام اومدم بهت سر زدم بازم بیاخوشحال میشیموب زیبایی داری

/weblog/file/img/m.jpg
ع خ در تاریخ : 1390/11/20/4 - - گفته است :
چقدر دوست داشتم یک نفر از من می پرسید چرا نگاه هایت آنقدر غمگین است؟چرا لبخندهایت آنقدر تلخ و بیرنگ است؟ اما افسوس که هیچ کس نبود ...همیشه من بودم و من و تنهایی پر از خاطره ... آری با تو هستم! با تویی که از کنارم گذشتی و حتی یک بار هم نپرسیدی چرا چشمهایم همیشه بارانی است


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید