صدای پای تو
این وب واسه اوناییه که اهله دلن پس از همین حالا ورود بیدلان ممنوع
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
نظر سنجی

به نظرت مشکلات این وب چیه؟؟

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ورود بیدلان ممنوع و آدرس coolgirl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 510
بازدید کل : 70171
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 245
تعداد آنلاین : 1



آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 65
:: کل نظرات : 245

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 19
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 20
:: بازدید ماه : 510
:: بازدید سال : 1626
:: بازدید کلی : 70171
صدای پای تو

 

دنیا را بد ساختند کسی که دوست داری دوستت ندارد

 کسی که تورا دوست دارد دوستش نداری

 اما کسی که دوستش داری و او هم دوستت دارد به رسم آئین زندگانی به هم نمیرسند

 و این رنجست

 زندگی یعنی این

دکتر علی شریعتی

 

 


تعداد بازدید از این مطلب: 525
|
امتیاز مطلب : 236
|
تعداد امتیازدهندگان : 52
|
مجموع امتیاز : 52

نویسنده : فاطیماcoolgir
تاریخ : دو شنبه 8 اسفند 1390
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
حاجی در تاریخ : 1391/1/10/4 - - گفته است :
چه تنگنای سختی است٬

یک انسان یا باید بماند یا باید برود!

و این هر دو اکنون برایم از معنی تهی شده است٬

و دریغ که راه سومی نیست..


/weblog/file/img/m.jpg
hosein در تاریخ : 1390/12/28/0 - - گفته است :
salam mamnon ke link kardi manam link kardam
پاسخ:وظیفه بود عزیز

/weblog/file/img/m.jpg
nazanin در تاریخ : 1390/12/26/5 - - گفته است :
خداوندا: براي دوستانم دعا ميكنم :
در این آخرین روزهای سال دلشان را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو دهي که هر جا تردیدی هست ایمان ،زخمی هست مرهم ، نومیدی هست امید و هرجا نفرتی هست عشق جای آن را فرا گیرد.
ممنون که به ما سر میزنید منتظر حضور گرمتون هستیم.
nazanin

/weblog/file/img/m.jpg
nazanin در تاریخ : 1390/12/26/5 - - گفته است :

/weblog/file/img/m.jpg
Elham در تاریخ : 1390/12/26/5 - - گفته است :
salam..khubi?webe ghashangi dari..dus dashti b man sar bezan..man linket mikonam..khoshet umad linkam kon..mc montazeretam..

/weblog/file/img/m.jpg
رها در تاریخ : 1390/12/25/4 - - گفته است :
سلام عزیزم خوبی؟ببخشید دیر شد اومدنم اینروزا سرم یکم شلوغ بود وبت قشنگ بود قشنگتر شد موفق باشیمرسی گلم بازم بهم سر بزن ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
zeal در تاریخ : 1390/12/23/2 - - گفته است :
چهارشنبه سوری نزدیکه ، یه وقت نری از رو آتیش بپری



آخه تجربه ثابت کرده اگه جیگر بره رو آتیش کباب میشه !

چهارشنبه سوری مبارک جیگر


پاسخ:ممنون از لطفت

/weblog/file/img/m.jpg
یاس در تاریخ : 1390/12/22/1 - - گفته است :
علی رضا جون ناراحت نشو

دنیا که تموم نشده . دوس نداشته بهت سر بزنه ............

من هم مثل تو ، مدتیه که ایشونو لینک کردم ولی اون به قولی دوس نداره به ماهم سر بزنه

زور که نیست دوس نداره !!!!

یا این که....... اصلا ولش کن

اما بااین وجود ، من بهش سر میزنم و مطالبشو می خونم .

حالا دیگه هر جور که صلاحه

به هر حال موفق باشی
پاسخ:ای واییییییییییییی خاک بر سر من بابا من یه مدت نبودم تروخدا با من اینجوری نکنید من به شخصه از همه گلایی که میان به این وب عذر میخوام من اومدم

/weblog/file/img/m.jpg
حاجی در تاریخ : 1390/12/19/5 - - گفته است :
تو بدون هیشکی تو دنیا قدر تو برام عزیز نیست

گفته بودم که نباشی میمیرم و این عجیب نیست

لحظه ها میگذرن آروم اما این همیشگی نیست

تو میری منم به یادت می مونم با چشمای خیس



حالا من تنها تنهام، تنها تنهام و بی تو هیچم

توی شبهام و می نویسم بی تو میمیره دلم

تا ابد چشم به راهتم تو چشامه بغض و ماتم

تا همیشه من پا به پاتم بی تو داغونه دلم

/weblog/file/img/m.jpg
ضد دخترا-پسري بيا2 در تاریخ : 1390/12/18/4 - - گفته است :
سلام خوب بود مطلب جديدت عاليه ممنون از اين كه وبت هميشه به روزه اميدوارم در همه حال موفق باشي-باباي


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید