اگر فرصت داشتم
این وب واسه اوناییه که اهله دلن پس از همین حالا ورود بیدلان ممنوع
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
نظر سنجی

به نظرت مشکلات این وب چیه؟؟

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ورود بیدلان ممنوع و آدرس coolgirl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 505
بازدید کل : 70166
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 245
تعداد آنلاین : 1



آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 65
:: کل نظرات : 245

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 14
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 15
:: بازدید ماه : 505
:: بازدید سال : 1621
:: بازدید کلی : 70166
اگر فرصت داشتم

 

 

اگر فرصت داشتم

 

دوباره کودکم را بزرگ کنم

 

به جای آنکه عشق به قدرت را به او بیاموزم

 

قدرت عشق را به او می آموختم . . .

 

 



تعداد بازدید از این مطلب: 557
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8

نویسنده : فاطیماcoolgir
تاریخ : دو شنبه 8 آبان 1391
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
milad235 در تاریخ : 1391/9/10/5 - - گفته است :
سلام دوست من

خداييش مطالب توپي داري.
من خودمم وبلاگ دارم و ميدونم که زحمت زيادي ميکشي.
اميدوارم موفق باشي.
راستي يه پيشنهاد بدم

ميدونم که تو هم مثل من و بقيه بدنبال سيستم هاي کسب درآمد بودي و هستي و احتمالا تا حالا چيزي بدست نياوردي!!!!

خب يه پيشنهاد توپ دارم بهت.
من خودم هم اتفاقي با سيستم ميهنا آشنا شدم.خيلي جالبه.
روزانه فقط5 دقيقه ميريم و روي تبليغات سايت کليک ميکنيم و در ازاي هر کليک پول بدست مياريم.
شايد بگي که پول به ازاي هر کليکي که سايت بهمون ميده کم هست.
خب منم قبول دارم.
ولي تو فرض کن که به 10 تا از دوستات هم بگي و بيان و زيرمجموعه تو بشن
از اين به بعد وقتي اونا هم کليک ميکنن بازم به حساب تو افزوده ميشه و اينطوري خيلي راحت ميتوني درآمد فوق العاده اي داشته باشي.
ميدونم الان فک ميکني که دارم الکي تبليغ ميکنم
ولي من خودمم عضو اين سايت شدم و مزاياي اين روش کسب درآمد رو هم ميدونم.
پس بيا يا علي بگيم و باهم شروع کنيم

به اين آدرس برو
http://mihna.ir/?v=r
و ثبت نام کن.
هنگام ثبت نام اسم معرف رو ميخواد که بايد اسم من رو بنويسي:
milad235
از اين به بعد ميتوني اسمت رو به دوستات بدي تا اونا زيرمجموعه تو بشن

بعد که ثبتنامت تموم شد، ميتوني از بالاي سايت روي تبليغات کليک کني و مشاهده کني که پول به حسابت واريز ميشه.

فقط یادت باشه باید تلاش کنی.نمیشه یه روزه میلیاردر بشی.زیر مجموعه بگیری پولت چندین برابر میشه

اگه هم مشکلي يا سوالي بود از طريق ايميل من در خدمتم دوست من.
.

/weblog/file/img/m.jpg
aghil در تاریخ : 1391/8/27/6 - - گفته است :
دلم بوسه اای میخواهد که از فشارش , چشمانم سیاهی رود چقدر این سرگیجه ای که از مستی عشق برمی خیزد دوست داشتنی است.
وبت عالیه.
آپم منتظرتونم

/weblog/file/img/m.jpg
aghil در تاریخ : 1391/8/19/5 - - گفته است :
بس که می ترسم از جدایی ها
می گریزم از آشنایی ها
دلی از سنگ خاره خواهم ساخت
تا رنجد ز بی وفایی ها.
آپم منتظرتونم

/weblog/file/img/m.jpg
aghil در تاریخ : 1391/8/19/5 - - گفته است :
بس که می ترسم از جدایی ها
می گریزم از آشنایی ها
دلی از سنگ خاره خواهم ساخت
تا رنجد ز بی وفایی ها.
آپم منتظرتونم

/weblog/file/img/m.jpg
aghil در تاریخ : 1391/8/14/0 - - گفته است :
دارد عــادتــم مـی شـود
کــه بــا دلــهره تــو را ببوسم
مثل گنجشک ها
کــه هــرگــز
آسوده از زمیـن ، دانه برنمـی چینند!
منتظرتونم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید